طریقه استفاده از ژل مخفی افزایش قد

۲۹۴ بازديد
با کلیک بروی دکمه خرید پستی در زیر دو حالت خرید برای شما در دسترس است :

خرید پستی : در این حالت خرید شما بدون تخفیف لحاظ خواهد شد و شما هزینه محصول را درب منزل بعد از دریافت کالا می پردازید.

خرید نقدی : در این حالت به میزان ۱۲% از قیمت اصلی محصول برای شما تخفیف در نظر گرفته شده و شما می بایست ابتدا به صورت آنلاین مبلغ را واریز کرده و سپس محصول به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

 

در واقع می توان گفت که بهترین راه حل برای افزایش قد که کم خرج ترین و بدون عوارض باشد تنها استفاده از این محصول است.افزایش قد

در میان سایر محصولات مشابه با اطمینان می گوییم که ژل افزایش دهنده قد که در فروشگاه ما عرضه می شود به صورت اصلی و با کیفیت بالا خدمتتان ارائه می گردد.ژل افزایش دهنده قد

هیچ گاه به دنبال مصرف قرص و دارو برای بلند تر شدن قد خود نباشید. این روش ها هم پر هزینه و هم دارای عوارض زیاید هستند .با استفاده از این محصول براحتی تا ۵ سانتیمتر می توانید افزایش قد داشته باشید. افزایش قد

همانطور که در تصویر پایین هم مشاهده می کنید محصول فوق که برایتان ارسال می گردد دارای ۱۰ لایه بوده که برای هر کفش ۵ لایه ان را مورد استفاده قرار می دهید.

برای خرید ژل افزایش قد کار سختی در پیش ندارید کافیست تا بروی دکمه خرید کنار محصول کلیک کرده و اقدام به رخید نمایید و یا بلا شماره تلفن تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

در قدیم فکر می کردند تنها با استفاده از روش های دارویی و عمل جراحی می شود به افزایش قد مورد نظر دست یافت.افزایش قد

 

دقت داشته باشید به دلیل استقبال زیاد شما عزیزان متاسفانه برخی از فروشگاه اقدام به فروش ژل افزایش قد تقلبی و بیکفیت کرده اند. تنها از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید.

علاوه بر خرید انلاین می توانید برای خرید ژل افزایش قد آدرس و مشخصات کامل خود را به شماره پیامک نمایید.

این محصول در کمتر از چند دقیقه درون کفش شما قرار خواهد گرفت و علاوه بر بلندی قد شما مانند یک پد طبی برایتان عمل خواهد کرد.

راز افزایش قد شما می تواند استفاده از این محصول بی نظیر باشد بی آنکه کسی متوجه حضور آنها در ن کفش شما باشد.افزایش قد

محصول اصلی ژل افزایش دهنده قد به صورت شفاف بوده و برای هر کفش ۵ لایه می باشد.ژل افزایش دهنده قد محصول اصلی

 
بسته بندی ژل افزایش قد اصل چگونه است؟

پکیج های ژل افزایش قد اصل به صورت متنوعی وجود دارد. برخی از آنها بسته بندی های ۱۰ تایی و ژل های درون آن برای افزایش قد تا حدود ۵ سانتی متر کارایی دارد. شما می توانید پکیج های دیگر که درون آن ۲۰ لایه ژل افزایش قد اصل قرار دارد و برای افزایش قد تا حدود ۷ سانتی متر یا ۸ سانتی متر کارایی دارد را خریداری نمایید.

ژل افزایش قد اصل در هر سنی و با هر جنسیتی کاربرد دارند و جنس آنها نیز از سیلیکون های فشرده می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارند و نوع نرم این نوع ژل ها کیفیت کمی دارند و در حدود یک هفته مچاله می‌ شود. اما از ژل های سیلیکونی می توانید به مدت زمان زیادی استفاده کنیم و در گروه‌های مختلفی آن را قرار بدهید.

 
جنس ژل افزایش قد اصل از چیست؟

ژل افزایش قد اصل از جنس های متفاوتی بهره برده اند و بنا به هزینه ای که برای آن می پردازید، کیفیت متفاوتی دریافت می کنند. جنس این نوع ژل ها از سیلیکون می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد. گیره کوچکی که برای کوچک کننده بینی استفاده می کنید، جنس سیلیکونی دارد و باعث حساسیت بدن نمی شود و به خاطر همین کیفیت خوبی که دارد، در مدت زمان طولانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و آن را می توانید با هر اندازه که بخواهید درون کفش قرار دهید و از آنها در کفش های متفاوتتان استفاده کنید.

 
هنگام خرید ژل افزایش قد اصل به چه نکاتی باید دقت نمود؟

هنگام خرید ژل افزایش قد اصل باید دقت زیادی به خرج دهید. سفارش ژل افزایش قد به دلیل وجود انواع قیمت ژل افزایش قد و پرداخت هزینه های بالا، می تواند حساسیت های زیادی را برای خریداران به دنبال داشته باشد. قیمت ژل افزایش دهنده قد با توجه به پکیجینگ های آن متفاوت می باشد. ارزانترین ژل افزایش قد مربوط به پکیجینگ های ۸ لایه می باشد.

پکیج های افزایش قد ایرانی در انواع ۸ لایه و ۱۰ لایه و ۱۲ و ۱۴ لایه وجود دارد که موارد استفاده از آن بیشتر در فعالیت های روزمره و حتی در مجالس مهمانی و قرارهای اداری و عادی می باشد. نحوه نگهداری آن بدون محدودیت است و شرکت های سازنده ایرانی بسیار خوبی این نوع پکیج ها ارائه می کنند. بهترین کیفیت آن از جنس سیلیکون درجه یک می باشد و قیمت این نوع پکیج ها از ۴۵ هزار تومان تا ۵۵ هزار تومان دیده شده است.

 
طریقه استفاده از ژل مخفی افزایش قد

این کفی های ژله ای، قابلیت های خوبی دارند که به راحتی می توانند از یکدیگر جدا بشوند و متناسب با هر نوع کفش اندازه های متفاوتی پیدا کنند. شما می توانید تعداد لایه های مورد نظر خود را روی هم قرار دهید تا به قد مورد نظرتان دست پیدا کنید. این ژل ها اصلا از روی یکدیگر سر نمی خورند و به راحتی بر روی یکدیگر قرار می گیرند و مچاله و یا پاره نیز نمی شوند و شما مدت زمان طولانی می توانید از آن ها استفاده نمود.

قیمت ژل افزایش قد
قیمت های پیشنهادی مراکز فروش ژل افزایش قد و قیمت خرید اینترنتی ژل افزایش قد به چه صورت است؟

با توجه به تعداد لایه هایی که در پیج خریداری شده شما وجود دارد، قیمت این پکیج ها نیز متفاوت خواهد بود. پکیجی که دارای ۸ لایه از ژل افزایش قد اصل است، قیمت ۴۵۰۰۰ تومان و پکیج ده لایه ای، به قیمت ۴۸,۰۰۰ تومان و ۱۲ و ۱۴ لایه ای به ترتیب ۵۲ تا ۵۵ هزار تومان به فروش می رسد و اگر به صورت عمده خریداری نمایید، قیمت این پکیج ها به صورت مناسب تر به شما پیشنهاد داده می شود.

 
حالت بدنی با استفاده از ژل طبی افزایش قد چه تغییری می کند؟

شرایط بدنی و فرم پا و زانو شما به هنگام راه رفتن، هنگام استفاده از ژل ها تا حدی تغییر پیدا می‌ کند و بعد از مدتی به حالت معمول خود بر می‌گردد. بهترین کیفیت این ژل ها کمک می کند تا شما فشار راه رفتن را بر تمام قسمت پای خود تعدیل نمایید و از فشار بر روی بقیه قسمت های بدن خود جلوگیری کنید.


کفی های افزایش قد


http://harajkaade.ir/product/%da%98%d9%84-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d8%af-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/

 

دستور العمل تهیه ژل مو طبیعی به همراه ژلاتین

ژلاتین حاوی پروتئین ‌های کراتین است که به مو می ‌چسبند تا آن را تقویت کنند. آلوئه ورا به ویژه به مناطق آسیب ‌دیده می ‌چسبد و به نرم کردن کوتیکول مو، افزایش درخشش و کاهش شکستگی آن کمک می‌ کند.

همان طور که در جاهای دیگر مطالعه کرده اید، موهای سالم هم قوی و هم انعطاف پذیر هستند منتها موهایی که پروتئین زیادی دارند می توانند سخت شوند، انعطاف پذیری خود را از دست دهند و در برابر شکستگی آسیب پذیر شوند. مقدار ژلاتین موجود در این دستور العمل به قدری اندک است که اگر به صورت مداوم استفاده شود، مسئله ای نخواهد داشت، اما اگر متوجه شدید که موهای شما انعطاف پذیری خود را از دست می دهند، به صورت کاملا ایده آل می توانید این دستورالعمل را با گزینه های دانه کتان یا آلوئه ورا جایگزین کنید.

مواد سازنده

  • یک چهارم تا نصف قاشق چای خوری ژلاتین
  • نصف پیمانه آب مقطر بسیار گرم
  • حداکثر 24 قطره روغن ضروری (اختیاری)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.