برای درمان اگزما و قهوه گانودرما را مصرف کنید/09109483228

۲۸۷ بازديد
برای درمان اگزما و قهوه گانودرما را مصرف کنید/09109483228

مقدمه
در این مقاله قصد داریم تا در مورد تاثیرات درمانی قارچ گانودرما بر بیماری اگزما صحبت کنیم. در یک تعاریف و مفاهیم طب سنتی ، بیماری به معنای به هم خوردن تعادل بدن می باشد.

متخصصین طب سنتی اعتقاد دارند که ایجاد تعادل در بدن سبب می شود تا سیستم های عملکردی بدن به گونه ای کارکرد داشته باشند که سبب ایجاد بهترین وضعیت در افراد شود. از نظر طب سنتی بهترین وضعیت هر فردی متفاوت از فرد دیگر می باشد. شاید بد نباشد در همین ابتدا در مورد فاکتورهایی اثر گذار بر ایجاد تعادل در بدن صحبت کنیم.

تاثیر گانودرما بر اگزما
فاکتورهای ایجاد تعادل در بدن
ورود مواد غذایی متناسب با طبع بدن

از مهم ترین فاکتورهایی که اثر گذار بر تعادل بدن هستند، مصرف مواد غذایی می باشد که تناسب با طبع افراد دارد.

از نظر طب سنتی، عملکرد اندام هایی چون کلیه و کبد در افرادی که داری طبع گرم هستند متفاوت از افراد دارای طبع سرد می باشد. مهم ترین نکته استفاده از مواد غذایی به گونه ای است که تعادل و یا همان هموستاز را در بدن این افراد ایجاد کند.

برخی مواد غذایی این ویژگی را دارند که سبب ایجاد تعادل در بدن می شوند. از جمله مهم ترین مواد غذایی، استفاده از منابع گیاهی می باشد. اگر به دنبال این منابع گیاهی هستید، پیشنهاد ما استفاده از مواد گیاهی پروتئین دار چون قارچ ها می باشد. در این میان قارچ گانودرما، به دلیل متعادل بودن آن و داشتن مواد مغذی مورد نیاز بدن بسیار مورد توجه است.

تاثیر گانودرما بر اگزما
مطالعه بیشتر
همچنین بخوانیدبیماری اگزما چیست؟ بررسی و راه های درمان

برابر بودن سطح اکسیدان ها و آنتی اکسیدان های بدن
یکی از مهم ترین نکاتی که اثرگذار بر عملکرد صحیح و ایجاد هموستاز در بدن می باشد، برابر بودن سطح اکسیدان ها و آنتی اکسیدان های بدن می باشد. اگر دوست دارید که اهمیت این برابری را در بدن بدانید. شاید بهتر باشد که آن را با یک مثال برایتان توضیح دهم.
برخی از افراد تصور می کنند که رسوب کلسترول در بدن به دلیل مصرف قند و چربی بالا است. البته در اینجا ما منکر مصرف درست قند و چربی نیستیم. اما می خواهیم به شما بگوییم مشکل اصلی در ایجاد رسوب کلسترول در بدن چیست.

لیپوپروتئین ها
از نظر بیوشیمی کلسترول ها در داخل بسته بندی هایی به اسم لیپوپروتئین ها هستند. در صورتی که میزان اکسیدان ها در بدن افزایش یابد. این موا د اکسیدانی به درون لیپوپروتئین ها نفوذ کرده و سبب اکسید شدن و رسوب آن ا در دیواره رگ ها می شود. با توجه به این موضوع برابری نسبت اکسیدان ها به آنتی اکسیدان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

به همین منظور همواره توصیه می شود که از مواد غذایی استفاده کنیم که آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن را تامین کنند. طبق مطالعات انجام شده قارچ گانودرما داری سطح بالایی از مواد آنتی اکسیدانی متفاوت می باشد که از این نظر تاثیر بسیار زیاد بر عملکرد اندام های بدن دارد.

شما میخوانید ” تاثیر گانودرما بر اگزما “

تاثیر گانودرما بر اگزما
پیشنهاد تیم کالا قهوه های حاوی عصاره گانودرما

سفارش میدهم
تاثیر گانودرما بر اگزما
عدم وجود هموستاز و یا تعادل در بدن چه عواقبی دارد؟
نبود تعادل و یا هموستاز در بدن سبب اختلال در عملکرد سیستم های بدن می شود. یکی از سیستم هایی که بسیار تحت تاثیر قرار می گیرد، سیستم خونرسانی بدن می باشد.

نبود هموستاز در بدن سبب تضعیف سیستم ایمنی و گلبول های قرمز خون می شود. این ضعیف شدن می تواند سبب شود تا سیستم ایمنی فعالیت های خارج از تنظیمات بدن انجام دهد. مهم ترین عملکرد های خارج از کنترل سیستم ایمنی، ترشح فاکتورهای التهابی در بدن می باشد. افزایش فاکتورهای التهابی بر بافت های مختلف بدن اثر گذار می باشد.

یکی از بافت هایی که بیشتر از سایر بافت های بدن تحت تاثیر فاکتورهای التهابی است، بافت اپیتلیال پوست می باشد که نتیجه آن ایجاد بیماری اگزما است. با توجه به نکات گفته شده استفاده از قارچ گانودرما آیا می تواند درمان موثری برای این بیماری باشد؟ در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.



خواص قهوه گانودرما برای اگزما
قهوه ی قارچ گانودرما یک نوشیدنی مفید برای درمان و پیشگیری از بیماری های التهابی می باشد، به همین دلیل از قهوه ی قارچ گانودرما برای اگزما استفاده می کنند.

خواص قهوه ی قارچ گانودرما در درمان اگزما



اگزما یکی از بیماری های پوستی بسیار رایج می باشد که همراه با درد و خارش یا همان التهاب می باشد. از خواص قهوه ی قارچ گانودرما کمک به رفع بیماری اگزما و تسریع عملکرد بهبود پوست می باشد. در ادامه درباره ی بیماری پوستی اگزما و خواص قهوه گانودرما برای اگزما برای رفع آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بیماری پوستی اگزما
اگزما نوعی التهاب پوستی می باشد که معمولا دلیل خاصی برای آن وجود ندارد و بسیاری موارد مانند حساسیت های فصلی، شوینده های شیمیایی و آب و هوا که باعث خشکی پوست می شوند منجر به اگزما در برخی افراد هستند. اگزما یک واژه ی یونانی است که در لغت فارسی آن را به جوش ریز ترجمه کرده اند. این جوش های ریز معمولا با التهاب، سوزش، خارش، درد و تورم و پوسته ریزی و در نتیجه زخم شدن سطح می شود.

اگزما جزء بیماری های درماتیت می باشد که به معنی التهاب پوستی است. برای درمان التهاب پوستی باید خیلی سریع اقدام کرد چون معمولا خود پوست قادر به رفع مشکل نمی باشد، در نتیجه منطقه ی ملتهب شده هر روز بیشتر و عمیق تر می شود و علاوه بر دردها و خارش های سنگین باعث لطمه به زیبایی پوست می گردد. اگزما معمولا در پوست دست رخ می دهد، چرا که دست بیشتر از هر عضو دیگر بدن در معرض آسیب و تماس قرار می گیرد، به این نوع اگزما، اگزمای تماسی نیز می گویند.



قهوه ی قارچ گانودرما
قارچ گانودرما یکی از گیاهان دارویی بسیار مفید می باشد که گفته می شود در درمان بیش از سی بیماری تاثیرگذار است. این قارچ مقوی و ضد التهاب دارای قدمتی بیش از هزار سال در کشور چین است و جز بهترین گیاهان دارویی در جهان می باشد. قهوه ی گانودرما ترکیبی از عصاره ی گانودرما، پودر قهوه ی مکمل، شکر و افزودنی های دیگر می باشد که به صورت فوری آماده می شود. از خواص بی نظیر قارچ گانودرما می توان به وجود ویتامین ها که باعث تقویت سیستم ایمنی و همچنین بالا رفتن رطوبت پوست می شوند، اشاره کرد. قهوه ی گانودرما سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی و ویتامین های ضروری بدن می باشد.



خواص قهوه ی گانودرما برای بیماری اگزما

خواص قهوه ی قارچ گانودرما برای درمان و پیشگیری از بسیاری بیماری ها، از جمله اگزما و درماتیت حائز اهمیت می باشد. قهوه ی قارچ گانودرما با جذب رادیکال های آزاد در بدن مانع از آسیب رسیدن به سلول ها می شود و این خود باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین تقویت پوست در برابر انواع عارضه ها است. قهوه ی قارچ گانودرما سرشار از منابع گسترده ی آنتی اکسیدان ها است. همانطور که می دانید آنتی اکسیدان ها از سلول های بدن در برابر حملات ویروسی جلوگیری می کنند و باعث بازسازی سلول های آسیب دیده می شوند. طبق کشفیات دانشمندان استفاده از قارچ گانودرما برای جلوگیری از ابتلا به بیماری اگزما بسیار موثر و مفید می باشد و حتی در روند درمان اگزما و دیگر مشکلات آلرژیک پوست تاثیرات فراوانی دارد.



نحوه ی مصرف قهوه ی قارچ گانودرما
قارچ گانودرما گیاهی با مزه خنثی می باشد و روشی برای طبخ و سرو ندارد. به همین دلیل برای بهره بردن از خواص آن، به روش ترکیب گانودرما با قهوه روی آورده اند. قهوه ی قارچ گانودرما یک قهوه ی خوش عطر و طعم می باشد که گانودرمای اصل را با نوعی قهوه ی با کیفیت ترکیب کرده اند. مصرف قهوه ی گانودرما بسیار راحت می باشد. چرا که به صورت آماده درون ساشه های مخصوص قرار گرفته و شما برای میل کردن آن کافی ست تا پودر قهوه ی قارچ گانودرمای فوری را در یک فنجان آب جوش حل نمایید. به این ترتیب شما از خواص گانودرما برای اگزما استفاده کرده اید و روند بهبود خود را تسریع و تضمین می کنید. حتی افرادی که به اگزما مبتلا نیستند اما به دلیل مشکلات پوستی مستعد آن هستند می توانند با مصرف این قهوه، از بروز اگزما پیشگیری کنند.



اگزما و قهوه گانودرما
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.