شکم بند لاغری مناسب ورزش

۲۸۹ بازديد

نکات اصلی در مورد شکم بند و کاربرد آن

شکم بند لاغری و ایده ی نهفته در آن از پیشرفت علم ناشی می شود. شکم بند لاغری راهکاری میان بر برای رسیدن به لاغری مورد نظر با سوزاندن چربی های اضافی است

نکات اصلی در مورد شکم بند و کاربرد آن

 

شکم بند لاغری نمونه ی جدیدی از پیشرفت علم می باشد این ایده ی جدید روش کاربردی برای کاهش وزن است که  به سرعت در سراسر دنیا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. اصول کاری که در این روش به کار گرفته شده است این است که هنگامی که شما آن را به ناحیه ی شکم می بندید با استفاده ازامواج  الکترومغناطیسی سبب تعرق می شود . البته ناگفته نماند شما در کنار استفاده از این محصول باید دارای تغذیه ی مناسب به همراه ورزش های مناسب هم داشته باشید تا بتوانید به هدف خود برسید.

تصویر ۱
روش استفاده از شکم بند لاغری

 در هنگام استفاده از شکم بند لاغری باید توجه داشته باشید که از آن به نحوه ای استفاده کنید که امکان ایجاد تعرق فراهم باشد چرا که اصول کار این روش از طریق تعرق صورت می گیرد؛ و به مدت زمانی که از آن استفاده می کنید نیز توجه کنید. به خاطر داشته باشید که در این روش مدت زمان کمی طول می کشد تا شکم بند لاغری  بتواند سبب ایجاد تعرق شود و بعد از آن است که فرایند سوزاندن چربی ها آغاز می شود؛ به عنوان مثال اگر شما از آن به مدت یک ربع استفاده کنید این بازه ی زمانی فقط برای  ایجاد تعرق کافی خواهد بود و فرایند سوزاندن چربی های بدن ، حتی بدون آن که شروع شود تمام خواهد شد.

اصول خاصی نیز در هنگام شستن آن باید در نظر گرفته شود؛ مثلا نباید از خشک شویی استفاده کنید و یا  نباید با آب گرم شسته شود. البته اصول کلی برای شستن آن ها نیط وجود دارد و آن هم استفاده از آب سرد است. به روش بستن شکم بند لاغری  نیز حتما توجه کنید به طوری که اگر تنگ یا گشاد از حد مجاز بسته شود بر عملکرد آن تاثیر خواهد گذاشت.

تصویر ۳
شکم بند لاغری ، مزیت وعوارض آن

 شکم بند لاغری روشی آسان برای رسیدن به فرم بدن دلخواه است .البته این ایده ی نو می تواند عوارضی را نیز داشته باشد عوارض شکم بند لاغری  در استفاده ی نامناسب آن حاصل می شود. شما باید شرایط استفاده از آن را بدانید و حتما از آن پیروی کنید. توجه کنید استفاده ی بیش از حد نه تنها کمکی به شما نمی کند بلکه عوارض بدی را هم بر جا خواهد گذاشت.اگر در مدت زمان بیشتری آن را بر تن داشته باشید، احساس خفگی بیش ازحد در شما ایجاد خواهد شد. همچنین در نظر داشته باشید که اصول کار شکم بند لاغری مربوط به امواج الکترو مغناطیسی است و استفاده ی بیش از حد از این امواج مطمئنا زیان هایی را در پی خواهد داشت.
شکم بند لاغری مناسب ورزش

شکم بند لاغری اگر در حین ورزش مورد استفاده قرار بگیرد کارایی چشمگیری از خود نشان خواهد داد. هنگام ورزش بدن شما در اثر تحرک و ایجاد تعرق سبب سوزانده شدن چربی های اضافی بدن خواهد شد. شکم بند لاغری به ایجاد تعرق هرچه بیشتر کمک خواهد کرد و زمینه را برای از بین رفتن چربی ها افزایش خواهد یافت. به همین دلیل توصیه می شود که در هنگام انجام فعالیت های ورزشی بهتر است که از شکم بند لاغری استفاده کنید. شما می توانید از آن حتی در پیاده روی های معمولی نیز استفاده کنید.
نرخ شکم بند لاغری در بازار ایران

شکم بند لاغری با قیمت های متفاوت و تنوع های مختلف در بازار ایران قابل دست یابی است. حدود قیمت ها بسیار مختلف است . با توجه به این که این محصول در بازار  هم دارای جنس های اصل و با کیفیت و هم دارای جنس های بی کیفیت است، شما باید در خرید محصول مورد نظر کیفیت محصول را در اولویت قرار دهید. چرا که محصول های بی کیفیت نمی توانند به خوبی عمل کنند و تعرق کافی را ایجاد نخواهند کرد و در نتیجه بازده مفیدی نخواهند داشت. حتی در محصولات بی کیفیت هوا وارد شکم بند شده و از کارایی آن به شدت خواهد کاست.

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

بادام و کاهش وزن

بادام سرشار از ویتامین ها و چربی های ضروری است و یک میان وعده ی عالی محسوب می شود. بادام که به عنوان “پادشاه آجیل ها” نیز شناخته می شود، دارای مقدار زیادی مواد مغذی مانند ویتامین A، ویتامین E، منگنز، مس، فیبر، پروتئین و امگا 3 است.

بادام ها علیرغم اینکه چربی زیادی دارند، باعث کاهش وزن می شوند و می توانند کلسترول بد را کاهش دهند. و مهمتر از همه اینکه حاوی قند بسیار کمی هستند. بنابراین اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید، بادام یک گزینه ی عالی برای شما است.

حقایق تغذیه ای بادام

بادام حاوی 48٪ چربی است که فقط 4٪ چربی اشباع و 0٪ چربی ترانس دارد. بادام حاوی 12٪ فیبر، 21٪ پروتئین و فقط 4٪ قند است.

طبق گفته ی World’s Healthiest Foods، بادام سرشار از ویتامین E، منگنز، مس، ویتامین B2 و منیزیم است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.