نحوه ی خرید پستی سیر سیاه دکتر بیز/09109483228

۲۹۳ بازديد
در مطالعه ای که روی ۷۹ بیمار مبتلا به فشار خون بالا انجام شد ، محققان به طور متوسط ​​کاهش فشار خون ۱۱٫۸ میلی متر در بیمارانی که قرص سیر مصرف کرده اند ، اشاره کردند. این بیماران در یک رژیم درمانی ۱۲ هفته ای برای سیر قرار گرفتند که در آن آنها هر روز دو یا چهار قرص سیر سیاه را در طول دوره مصرف می کردند.



موهای سالم
فواید سیر سیاه خرید برای مو از دوره های باستان شناخته شده است. امروزه روغن سیر سیاه در بسیاری از فروشگاه های لوازم آرایشی موجود است تا به افرادی که می خواهند موهای سالم را حفظ کنند از مزایای سیر سیاه برای مو برخوردار شود. این روغن از رشد موهای جدید پشتیبانی می کند ، ریزش مو را متوقف می کند و وقتی به طور منظم استفاده می شود ریزش مو را کاهش می دهد.

سیر سیاه از آنجا که سیر دارای خواص ضد میکروبی است ، از این رو توانایی مبارزه با باکتری ها ، ویروس ها ، قارچ ها و همچنین انگلی را دارد. بنابراین ، اگر روغن سیر سیاه را روی پوست سر خود بمالید ، می تواند از تجمع طبیعی این موجودات جلوگیری کند. در نتیجه ، فولیکول های مو و پوست سر شما سالم می شوند.

علاوه بر این ، فواید فروش اینترنتی سیر دکتر بیز برای مو به اثرات ضد التهابی سیر نسبت داده می شود. استفاده از روغن موی سیر سیاه روی پوست سر شما می تواند در برخی موارد التهاب و تحریک همراه و تسریع کننده ریزش مو را به حداقل برساند.



عصاره سیر سیاه به پیشگیری از رشد سرطان کمک می کند
طبق یک تحقیق ژاپنی که در سال ۲۰۰۷ انجام شد ، استفاده از سیر سیاه می تواند تومور موش ها را به حداقل برساند. محققان گمان می کنند که این اتفاق ممکن است در انسان نیز رخ دهد. این موضع با یک مرور بین المللی مجله بین المللی پزشکی پیشگیری مطابقت دارد. این بررسی نشان می دهد که مصرف سیر پیر با رشد سرطان رابطه معکوس دارد.

همچنین ، یک مطالعه آزمایشگاهی انجام شده در سال ۲۰۱۴ نشان داد که عصاره سیر سیاه تخمیر شده می تواند رشد سلول های سرطانی روده بزرگ را به حداقل برساند و حتی سلول های سرطانی را از بین ببرد.



عصاره سیر سیاه به بهبود سلامت مغز کمک می کند
علاوه بر این ،فروش اینترنتی سیر سیاه دکتر بیز همچنین می تواند حافظه شما را تقویت کند ، به خصوص اگر با یک بیماری شناختی مانند و پارکینسون ، بیماری آلزایمر یا حتی زوال عقل دست و پنجه نرم می کنید. آنتی اکسیدان های موجود در کنسرو می توانند التهاب مسئول یا مرتبط با این بیماری را به حداقل برسانند. در نتیجه ، سلامت مغز شما با قابلیت حافظه بهتر بهبود می یابد

تفاوت سیر سیاه و سیر تازه
با توجه به واکنش میلارد که سیر تازه برای تبدیل شدن به سیر سیاه از آن عبور می کند ، تعجب آور نیست که این دو شکل سیر متفاوت هستند ، نه تنها از نظر رنگ ، بلکه از نظر ترکیبات شیمیایی و طعم آنها نیز متفاوت است.

تغییر عطر و طعم بیشتر با کاهش فروکتان ها (فروکتوز و گلوکز) در سیر در طول فرآیند ایجاد می شود. در نهایت ، سیر پشت در مقایسه با سیر فرآوری نشده دارای سطح فروکتان کمتری است. با توجه به اینکه فروکتان ها سازنده اصلی عطر و طعم هستند ، بنابراین مقدار کم شده آنها به این معنی است که سیر سیاه از طعم تازه کمتر طعم دار خواهد شد.

عطر و طعم عصاره سیر سیاه به اندازه سیر تازه قوی نیست. اولی مایل به شیرین ، شربت و بالزامیک است. از طرف دیگر ، مورد دوم قویتر و توهین آمیز است. این به این دلیل است که سیر سیاه محتوای آلیسین کمتری دارد. در طی فرآیند پیری ، مقداری از آلیسین موجود در سیر تازه به ترکیبات آنتی اکسیدانی مانند دیالیل سولفید ، آئائین ، دیال دی سولفید ، دیال تری تری سولفید و همچنین دیتیین تبدیل می شود

قابل ذکر است که عصاره سیر سیاه در مقایسه با سیر خام از نظر اکسیدان ، کالری ، فیبر و آهن و آهن بیشتر است. از طرف دیگر ، سیر خام دارای ویتامین C ، کربوهیدرات و آلیسین بالاتری نسبت به فرم سیر فرآوری شده است.





نحوه ی خرید پستی سیر سیاه دکتر بیز


شما عزیزان دل برایخرید پستی سیر سیاه بیزومحصولات دکتر بیز سیر سیاهمیتوانید با شماره تماس ۰۹۱۰۹۴۸۳۲۲۸ تماس بگیرید تا هم به طور رایگان تحت نظر بهترین مشاوران به شما مشاوره داده بشود و هم اینکه بتوانیم تجربه ی خوبی برای شما باقی بگذاریم.خرید سیر سیاه دکتر بیز فقط به صورت آنلاین و با تخفیف باورنکردنی انجام میگیرد در این فروشگاه.



خرید سیر سیاه بیز از فروشگاه حراج کده


برای خرید اینترنتی سیر سیاه دکتر بیز و یا خرید پستی سیر دکتر بیز شما میتوانید یا از طریق سایت اقدام بفرمایید و یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید, راه دیگر برایخرید سیر سیاه برای لاغری ارتباط از طریق واتساپ است



اطلاعاتی دربارهقیمت سیر سیاه بیز
معمولا کسانی که تحقیقات کاملی در رابطه با این محصول داشته اند این سوال برای آنها پیش آمده که قیمت سیر سیاه دکتر بیز چگونه است و چرا تفاوت قیمت در سایت های گوناگون در خرید اینترنتی سیر سیاه بیز کاملا مشهود است.به شما پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال خرید اینترنتی سیر دکتر بیز به عنوان یک محصول اصلی و البته قیمت مناسب میگردید حتما از فروشگاه بزرگ حراج کده خرید بفرمایید و صاحب یه تخفیف خیلی خوب بشوید,قیمت سیر سیاه در فروشگاه حراج کده یک قیمت تخفیف خورده و تکرار نشدنی است



قارچ گانودرما چیست؟
قارچ گانودرما Ganuderma ، قارچی است که در مکان های مختلف گرم و مرطوب در آسیا رشد می کند

سالهاست که این قارچ یکی از مواد اصلی پزشکی شرقی است

در داخل قارچ ، مولکول های مختلفی وجود دارد ، از جمله تری ترپنوئیدها ، پلی ساکاریدها و پپتیدو گلیکان ها ، که ممکن است مسئول اثرات سلامتی آن باشند

در حالی که خود قارچ ها را می توان به صورت تازه مصرف کرد ، استفاده از فرم های پودر شده قارچ یا عصاره هایی که حاوی این مولکول های خاص هستند نیز معمول است.

این اشکال مختلف در مطالعات سلولی ، حیوانی و انسانی آزمایش شده است.



فروشگاه پرشین خرید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.