عوارض هات چاکلت گانودرما/09109483228

۲۸۹ بازديد
عوارض هات چاکلت گانودرما ؛ مضرات مصرف قهوه گانودرما سوپریم همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم خواص مواد غذایی سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید قرآن کریم از بهشت با نام جنت نام برده است و معنی جنت باغی است که درختان میوه فراوان دارد.همچنین در این کتاب آسمانی از میوه های زیادی نام برده شده است.

امروزه با پیشرفت جوامع بشری بیماری ها هم پیشرفت زیادی کرده اند و یکی از راه های نجات انسان از بیماری های مختلف شناخت کامل طبیعت و آشنایی با خواص گیاهان و میوه ها است.

از مهمترین میوه هایی که در قرآن از آنها نام برده شده است می توانیم به انجیر و زیتون اشاره کنیم که به تازگی یک گروه تحقیقات ژاپنی پی به خواص فوق العاده مصرف یک عدد انجیر و هفت عدد زیتون شده است.

پس از اینکه یکی از قرآن پژوهان مصری اعلام کرد که خداوند در قرآن به انجیر و زیتون قسم خورده است و نام انجیر یک بار و نام زیتون هفت بار در قرآن آمده است ، رییس این گروه مسلمان شد.

عوارض هات چاکلت گانودرما
افرادی که دچار مشکلات دستگاه گوارشی مانند ریفلاکس هستند ، بهتر است از مصرف هات چاکلت خودداری کنند

زیرا موجب باز شدن دریچه یا اسفنکتر بین مری و معده شده و مشکل آنها را تشدید خواهد نمود.

مصرف بیش از حد شکلات داغ موجب ابتلا به یبوست می گردد

بنابراین اگر به مصرف آن علاقه مند هستید تنها یک یا ۲ بار در هفته شکلات داغ مصرف نمایید.

مصرف شکلات به شدت اعتیادآور است و موجب می شود شما نتوانید از مصرف آن دست بردارید.

مصرف بیش از حد شکلات داغ به علت کالری فراوان آن موجب افزایش وزن خواهد شد.

یک لیوان شکلات داغ ۴۰ گرم شکر و ۱۶ گرم چربی داردو کالری آن ۳۷۰ است

پس خوردن شکلات داغ موجب اضافه وزن و چاقی می شود

زیرا به تنهایی به اندازه یک وعده غذایی کالری دارد.

آشنایی با دیگر خواص هات چاکلت
برای اینکه شما سروران گرامی با دیگر خواص هات چاکلت آشنا شوید این بخش را برای شما تهیه نموده ایم.

آشنایی با هات چاکلت
شکلات داغ که به نام هات چاکلت هم شناخته می شود نوعی نوشیدنی داغ است که از ترکیب شکلات آب شده، پودر کاکائو، شیر داغ یا آب و شکر تهیه می شود.

شکلات داغ با شیر خالص و شکر، یکی از نوشیدنی‌های محبوب مردم جهان است.

خواص هات چاکلت (شکلات داغ) بسیار زیاد است، از جمله آنکه ذهن را پویا می‌کند و برای رفع استرس، افسردگی، غم و اضطراب به کاربرد دارد.

نام علمی شکلات، تئوبروما کاکائو است و مردم یونان باستان، آن را ماده‌ای از سوی خدا می‌دانستند.

شکلات داغ با شیر و شکر یکی از نوشیدنی‌های محبوب در دنیاست.

جالبه بدونین اسم تخصصی این شکلات، (تئوبروما کاکائو) هست.

معمولاً سلیقه‌های مختلف از این نوشیدنی استقبال می‌کنن، هات چاکلت فواید زیادی داره که در ادامه می‌خواهیم به شما بگیم!

اولین بار مهاجران اسپانیایی در قرن شانزدهم، شکلات رو از قاره امریکا به اروپا آوردن

و سپس شکلات داغ به‌عنوان یک نوشیدنی مخصوص که خواص دارویی داره مورد استفاده قرار گرفت.

درگذشته هات چاکلت رو با شکلات خالص تهیه می‌‌کردن،

به همین دلیل طعم تلخی داشت، اما بعد از گذشت مدت‌زمانی اسپانیایی‌ها

کمی شیرینی بهش اضافه کردن و بدین ترتیب طعم جدیدی از هات چاکلت به وجود اومد.

پهات چاکلت و یبوست
مصرف بیش از حد شکلات داغ موجب ابتلا به یبوست می گردد بنابراین اگر به مصرف آن علاقه مند هستید تنها یک یا ۲ بار در هفته شکلات داغ مصرف نمایید.

هات چاکلت و بی خوابی
مصرف شکلات داغ به علت دارا بودن کافئین برخی افراد حساس

نسبت به مصرف کافئین را گرفتار هیجان می کند وموجب افزایش ضربان قلبشان و بی خوابی در آنها می شود.


خواص شکلات
تحقیقات نشان می دهد که شکلات تلخ که درصد بالایی کاکائو دارد برای سلامتی بسیار مفید است تا جایی که می تواند تا حد زیادی خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد.

شکلات هایی که ۷۰ الی ۸۵ درصد کاکائو دارند حاوی فیبر محلول و مواد معدنی بسیار زیادی هستند. شکلات حاوی مواد محرکی مانند مانند کافئین و توبرومین است. البته کافئین موجود در شکلات به مراتب از قهوه کمتر است و به همین دلیل مصرف آن در شب خواب شما را مختل نمی کند. شکلات منبع قدرتمند از آنتی اکسیدان هاست.

مطالعات زیادی درباره شکلات نشان می دهد که این ماده مغذی پوست شما را در برابر نور خورشید محافظت کرده و باعث روشن تر شدن پوست شما می شود. شکلات با افزایش خون رسانی به مغز سبب افزایش تمرکز و عملکرد مغز می شود.

خواص و عوارض هات چاکلت
هات چاکلت یک نوشیدنی مکزیکی گرم و غنی است که قدمت آن به ۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد. هات چاکلت به عنوان یک نوشیدنی خاص برای درمان معده و کبد مورد استفاد قرار می گیرد.

هات چاکلت با ترکیب عصاره قارچ گانودرما خواص بسیار زیاد دارد که به مهمترین آن ها عبارتند از:

۱- رفع افسردگی

۲- بهبود کیفتی خواب: رفع بی خوابی و خواب نا آرام

۳- رفع مشکلات کم خونی و فقر آهن

۴- رفع مشکلات گوارشی: کسانی که به قهوه حساسیت دارند می توانند به جای کافه لاته از شکلات داغ استفاده کنند.

منع مصرف:

۱- افرادی که اضافه وزن دارند

۲- افراد دیابتی

۳- افرادی که به شکلات حساسیت دارند



گانودرما چیست ؟
‌قارچ گانودرما لوسیدوم با قدمت بالای ۲۰۰۰ سال در چین باستان پادشاهان چین اولین مصرف کنندگان گانودرما بودند .بخاطر کمیاب بودن و گران بودن این قارچ فقط آنها بودند که میتوانستند از این قارچ استفاده کنند چون عمر آنها را زیاد میکرد وبه قارچ جاودانگی معروف شد. بعدها با کشت بیشتر، این قارچ وارد رژیم غذایی خانواده ها شد و چینیها را به پوستهای زیبا و موهای درخشان و عمر طولانی معروف کرد. قارچ گانودرما بافتی بسیار سخت و قرمز رنگ دارد که در بدن قابل هضم نیست و طعم آن بسیار تلخ است. با فراوری محصول و اضافه کردن قهوه و نوعی کاکائو به نام کوکوآ این قارچ قابل خوردن و هضم شدن میشود که برای پیشگیری و درمان و بهبود انواع بیماریها قابل درمان است. در کل دنیا فقط ۴ تا کشور توانایی تولید این محصول را دارند که کشور عزیزمان یکی از آن ۴ کشور است که توانسته با استفاده از بالاترین تکنولوژی جهان به تولید این محصول در ۵ مدل: سوپریم / موکا / لاته / هات چاکلت / وکافی میکس . میباشد.که هر کدوم ازاین قهوه های گانودرما برای درمان و یا پیشگیری بیماری خاص استفاده میشود.

هات چاکلت
هات چاکلت دارای طعم لذیذ شکلاتی با گانودرما ارگانیک است فنجان گرم این قهوه برای همه اعضای خانواده لذت بخش خواهد بود حاصل ترکیب خوشمزه ای از کاکائوی غلیظ و گانودرما در یک نوشیدنی خامه‌ای و لذیذ است فاقد کافئین حاوی گانودرما ارگانیک این ها چاکلت قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینه ست. این قارچ ها آداپتوژن یا استرس زا هستند این نوشیدنی را می توانید به صورت گرم یا همراه با یخ میل کنید گانودرما هات چاکلت برای تمام خانمها و آقایانی که انواع کیست ها و فیبروم ها را تو بدنشان دارند . مفید بوده و باعث از بین رفتن آنها میشود . گانودرما هات چاکلت می‌تواند تمام بیماریهای زنان را درمان کرده و به خانم هایی که دچار عفونت و قارچ شده‌اند و خارش های شدید دارند کمک به بهبودی مینماید . گانودرما هات چاکلت جلوی خونریزی های شدید را گرفته و حس خوبی به انسان می‌دهد و انرژی از دست رفته و خون از دست رفته را به بدن بازمی‌گرداند گانودرما هات چاکلت برای کسانی که بیماری روده دارند بسیار مفید است . کسانی که یبوست دارند و از مشکل یبوست رنج می‌برند می‌توانند از این محصول استفاده کنند گانودرما هات چاکلت به واسطه داشتن فیبر بسیار بالا حتی بیماری بواسیر یا هموروئید را از بین می‌برد و خونریزی را قطع کرده و درمان زخم را سریعتر انجام می دهد . گانودرما هات چاکلت برای کسانی که کم خونی دارند بسیار مفید بوده و به واسطه آهن بالا و ویتامین c غنی می تواند کم خونی را برطرف کند . گانودرما هات چاکلت برای کسانی که شیمی درمانی یا پرتو درمانی می کنند بسیار مفید است و بدن را در برابر انواع اشعه ها و عوارض شیمی درمانی ایمن کرده و تحمل درد تهوع و سرگیجه را بالا میبرد .گانودرما هات چاکلت برای تمام کودکانی که از انواع بیماری ها به جز دیابت رنج می‌برند بسیار مفید است کودکان بالای ۶ سال می‌توانند از گانودرما هات چاکلت به راحتی استفاده کنند بیماری‌هایی مثل pc کلسترول کم خونی نرمی استخوان کمبود ویتامین ۳ کمبود ویتامین دی ام اس ضایعات نخاعی ریزش مو بیماری پروانه ای بیماری صدفی ضعف و بی حالی بیش فعالی کند ذهنی مشکل مشکلات یادگیری لکنت شب ادراری کبد چرب کم کاری تیروئید اسم سینوزیت و چندین نوع بیماری مسری و غیر مسری دیگر را درمان میکند و ایمنی بدنشان را بالا می‌برد و بدن را در برابر انواع ویروس ها و بیماری هایی مثل اسهال استفراغ آنفولانزا و سرماخوردگی ایمن می کند کودکانی که دچار سرخک سرخجه اوریون آبله مرغان شدند چون گانودرما کبدشان را پاکسازی می‌کند خیلی سریع بیماریشان درمان میشود و بدن را به ایمنی کامل به می رساند .

شکلات داغ
گانودرما هات چاکلت به واسطه داشتن فیبر بالا گوارش را سریع تر کرده یبوست را از بین می برد و به پاکسازی کبد کمک می کند . هات چاکلت برای بهبودی تمام بیماری‌های زنان و عفونت های زنان بسیار موثر می باشد که چاق کننده بوده و روی پوست و زیبایی هم تاثیر دارد . هات چاکلت کلیه بیماری های روده را از بین برده و برای بهبود انواع زخم های روده و معده بسیار مفید می باشد . هات چاکلت گانودرما برای کسانی که سرطان دارند و شیمی درمانی می شوند بسیار مفید است و انرژی بدن آنها را بالا برد و بدن را در برابر اشعه ها و عوارض جانبی شیمی درمانی ایمن می کند و مبارزه با سلول های سرطانی را سریعترتر انجام می دهد . هات چاکلت با طعم شکلاتی خاص خود که از نوعی شکلات فرآوری شده به نام کوکوآ که بدون کافئین سبب گرفته شده و برای فرزندان دلبند شما بسیار مفید می باشد پیش فعالی را کنترل کرده و برای کم خونی بسیار مفید است کودکانی که شب ادراری داشته و یا ترس از تاریکی دارند با آرامش خاصی که از این محصول پس از طی دوره مصرف تمام مشکلاتشان برطرف شده و در ضمن آنتی اکسیدان ها غنی هم به بدنشان می رسانند .

هات چاکلت
هات چاکلت با طعم شکلاتی خاص خود که از نوعی شکلات فرآوری شده به نام کوکوآ که بدون کافئین سبب گرفته شده و برای فرزندان دلبند شما بسیار مفید می باشد پیش فعالی را کنترل کرده و برای کم خونی بسیار مفید است کودکانی که شب ادراری داشته و یا ترس از تاریکی دارند با آرامش خاصی که از این محصول پس از طی دوره مصرف تمام مشکلاتشان برطرف شده و در ضمن آنتی اکسیدان ها غنی هم به بدنشان می رسانند . از دیگر فواید قهوه گانودرما هات چاکلت می توان به رفع استرس و افسردگی این قهوه ی سرشار از خاصیت اشاره نمود . زیرا در فراوری قارچ گانودرما و با ادغام آن با شکلات داغ فرمولی مورد استفاده قرار گرفته که سبب آرامش در فرد استفاده کننده می شود و اغلب کسانی که از این نوع قهوه گانودرما استفاده می کنند به همین دلیل می باشد . البته افرادی که اضافه وزن دارند بایستی ۱ ساعت قبل از وعده غذایی هات چاکلت را میل نمایند و کسانی که دارای کمبود وزن می باشند حتما بایستی یک تا دو ساعت بعد از ناهار یا وعده غذایی هات چاکلت را مصرف نمایند . زیرا استفاده قهوه گانودرما قبل از وعده غذایی سبب گرفتگی اشتها و کمتر شدن غذای مصرفی و در نتیجه کاهش وزن می شود و مصرف بعد از وعده غذایی به دلیل عدم تغییر غذا در وعده و اضافه شدن ماده غذایی دیگر به زنجیره ی غذایی سبب افزایش وزن در مصرف کننده می شود . در ادامه بیشتر راجب فواید قهوه گانودرما هات چاکلت و موارد منع آن توضیحاتی ارائه خواهیم داد .




عوارض هات چاکلت گانودرما
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.